shoppat idag ser ni;)

var as längesen jag köpte något så idag drog jag in och slösade lite på mitt presentkort på frölundatorg.

köpte ett linne och en bikiniöverdel, nice
tänkte visa lite här eftersom hazal vill att jag visar dagens outfit och sånt haha;) dock blir det morgondagens outfit tänkte jag, och något mer då hehe..



linne från new yorker 139 kr, bikini överdel h&m 20 kr, billigt gillar vi(y)



lite osäker på om korsetten får plats under, sitter näligen ganska tight i ryggen, men den var så fin så ville ha den endå haha;)



helt vanlig bra att ha grej haha:D

för övrigt har dagen varit stressad, gick upp kl 8 och åkte till skolan och hade syslöjd på min lediga dag haha, inte illa eller hur?;) mvg barn här asså;) sen när jag kom hem ville therese baka wienerbröd, degen failade och allt blev bara knäppt så han inte klart med den så nu ligger deg plattor i kylen haha, får försöka baka klart nån annan dag;)
sen så har jag vart hos sjukgymnasten, solat inför balen, och tillsist beställt tanläkartid för min onda rotfyllda framtand, fick en tid 17 augusti:O  hallå eller? jag har ont nu, inte om två månader?

Kommentarer
Postat av: hazal

HAHAHHA aaa verkligen de vill jag att du gör julliaaaa :D

2010-06-09 @ 22:54:33
Postat av: Millah

Vad roligt.. Man vet som int vem som läser när knappt någon kommenterar :/och har ny bloglovin så svårt att hitta igen bloggar, =) va fina saker du köpt..Kram

2010-06-09 @ 23:27:21
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

snyggt :D

2010-06-10 @ 09:55:11
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag skulle bli otroligt glad om du kunde lägga 3 röster på mig i en foto tävling, nummer 10: http://tezzilicious.blogg.se/2010/june/5i1-reflexskarm-finalisterna.html?_tmp=b1c511018e4c90ed9a88242deec6a62a37418889



Tack på förhand ♥♥

2010-06-10 @ 14:37:54
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0