Nu är vi inte längre 9B

Fan vad ledsam skolavslutning. Vill inte alls ha sommarlov, kommer sakna allt så himla mycket<3 jag vet att jag har sagt det redan, men min klass gör min dag varje dag. Fick gråta lite med alla innan vi sa hejdå och alla drog hem till sitt. Eva var också ledsen och nu passade alla lärare på att säga hur duktig man var och hur kul det var att ha en;) haha inte tidigare nejnej;)

Kommer att sakna Eva och maria mest, hahahha:(

Iallafall, efter skolavslutningen åkte jag therese och wickan hem och bytte kläder och spela en omgång fia med knuff haha;) sen drog vi till stranden och grilla med lite människor och drog sedan vidare till en fest nånstans. Alla var helt borta och ramlade typ på en , så ja nu sitter jag här och deppar med tre myggbett:(




Kommentarer
Postat av: DANIELA

Men ofta jag inte fick ett ända myggestick igår :O

2010-06-15 @ 17:08:39
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0