nu är jag hemma

har vart hos mormor sen i torsdags men nu är jag hemma! badade lite igår och klättrade i bergen, skit läskigt att bouldra i riktiga berg med bara massa grunt vatten under! trodde jag skulle dö, men här är jag som tur är;D

imorn blir det lotta på liseberg med fanny,danni,my,therese och paula! nice. Skit kul förra året så hoppas att vi får synas lite i tv i år också;D

en bild från förra året:
 

printad från programmet;D

just det, alla från klätterläget är med i bergsport( en tidning) haha lite efter:D ett år sedan snart. bara två veckor kvar tills det bär av till läger igen iallafall:D samma ställe som förra året (berfendal) as nice!

bilder från tidningen:







jag längst hitåt på bilden;)

Kommentarer
Postat av: DANIELA

SHIT, HELT ROSA! omg. skulle aldrig ta p mig något sånt nu :D



men vi är snygga :)

2010-06-20 @ 21:37:32
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0