just det

jag fick MVG i svenska, JAG ÄR GLAD!


jag har kämpat hela jävla terminen efter mvg men varje gång jag har fått tillbaka prov/ inlämningar har jag fått tillbaka papprena med ett inringat VG+.
Lika jävligt varje gång, det var ju mvg man ville ha, men när jag hade betygssnack med min lärare sa hon:

Jag måste erkänna en sak. du har hållt mig vaken under nätterna. Jag har funderat fram och tillbaka och t.om läst igenom allt du gjort en gång till, men jag har kommit fram till att det här är inget vanligt vg. med dina texter som du skriver så har jag bestämt mig för att sätta MVG på dig.

jag blev såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad kan jag säga. Okej, för andra kanske det inte betyder så mycket med ett mvg i svenska, men det är det enda jag är bra på i skolan. jag suger i både matte no spanska och allting. Det är att skriva jag är bra på.. så är det:D

Kommentarer
Postat av: sofie

grattis till MVG.et! :D

2010-06-06 @ 21:20:33
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: EmiliaEmilia

stort grattis, vilken klass går du i? :D

2010-06-06 @ 21:35:54
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: hazal

grattis till mvg:et juliaaa är glad för din skull!! :D

2010-06-06 @ 23:57:27
Postat av: ♫♪ Sandra T

grattis till mvg :D

2010-06-07 @ 12:47:50
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Hanne

FAN VAD GÖTT!

2010-06-07 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0