En toppen midsommar!

nu är jag tillslut hemma efter att ha spenderat mina dagar hos mormor tillsammans med fanny och igår kväll + idag hos fanny. Är helt slut en gud vad underbart jag har haft det! Tänkte skriva ett inlägg om detta sen när jag skaffat alla bilder och sånt, men så länge kan jag ju berätta att imorn är det den stora dagen!

 imorn kl 9 ska jag vara hos ortopedtekniska och hämta min korsett och åker sedan vidare till sjukhuset där jag ska spendera min dag + natt. Kommer bli ganska spännande eftersom jag ska bli sjuksköterska och är intresserad av sjukhus. Dock är det lite synd att jag ska bli lämnad ensam nästan hela dagen eftersom min mamma jobbar. sen är det ju lite andra grejjer som är lite oklara, har inte fått så mycket information om detta;) med det blir nog bra:)

nu måste jag duscha bort saltvatten ur håret, euw haha, hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0