Mysiga dagar som varar

hehe där fick jag till det va?;) eller vad tycker du hazal?:D

Iallafall, i lördags åkte jag till pappa, väl där åkte vi till kanaldagen i hunnebo där jag träffade marinda så vi gick runt lite med henne, stötte även på louice, kul att ses lite snabbt iallafall, och karolina!:) sen på kvällen drog jag hem till marinda, vi åkte och bada och myste lite:)

på söndag skulle det bli folkrace hela dan men när vi väl satt där så började det åska och ösregna så vi åkte hem. Tog en tur till torp istället och shoppade lite;) sen på kvällen åkte jag hem till karolina och har vart där tills idag:) vi tillbringade gårdagen på stranden och kvällen på smögen med fannie:) det var mysigt! vi satt på coffeeroom (stavning på detta?) och fikade och spelade kort, mycket nice:D

så idag har vi bara slöat framför tvn tills vi skulle åka hem och karolina fick rusa till jobbet, har haft det jättemysigt, tack för det<3

Bilder som jag snott från karolina:







Och ja, när jag ska lägga ut bilder så blir det alltid så jävla många för jag kan inte bestämma vilka jag vill ha med;) Karolina är den grymma fotografen iallafall med sin grymma kamera<3

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

härliga bilder (:

2010-07-13 @ 23:53:14
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

härliga bilder :D

2010-07-24 @ 22:28:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0