Ny kategori!

Ny kategori, Filmtips!

jag har blivit värsta film freaket nu under lovet. vet faktiskt inte vad som hänt med mig. vanligtvis brukar jag faktiskt inte tycka om att se på film, man måste ju faktiskt sitta stilla och koncentrera sig i närmare två timmar, alltså inget jag är så värst bra på. Men nu under den senaste veckan har jag kollat på typ 2 filmer/dag. Jag laddade ner massa filmer, så jag har på lager;) Men nu tänkte jag hjälpa er andra med lite filmtips. Det jag kollar på är mest tjejiga komedier, så ni får leta någon annanstans om ni letar efter skräck/action. haha!

iallafall, snart kommer det första filmtipset upp, Undrar vilken film jag ska tipsa om idag?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0