Sportlov i värmland!

yes det är i värmland jag har hållt hus den senaste veckan ser ni;) bland härliga dialekter och släktingar, finns inget bättre<3 har stått på ett par skidor för första gången i mitt liv, dock bara längdskidor men endå;) haha ramla minst 5 gånger innan jag kom upp för uppförsbackarna. slutade med att jag kröp upp för backen med ena skidan släpandes i spåret. tror inte att de som skulle åka efter mig blev särskilt glada när det inte fanns nått spår kvar haha;) snöig blev man iallafall;)

har en film åt er - visst är jag snäll?;)



hehe jag ramlar i en sväng så man ser inte så jättemycket men ha tålamod, det kommer;)

Och jag lovar, backen var faktiskt as brant innan jag kom in i bild så jag ramlade bara därför!;D

Kommentarer
Postat av: Millah

Ja eller hur det är ju skit bra :)

För antingen skiter man ner tröjjor eller handdukar..kramar

2010-02-23 @ 22:28:37
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: julia

Hur mycket är du villig att ge för den? Är en annan tjej som också var intresserad av den :) Avvaktar lite och ser om jag får något svar från h&m, annars säger jag till :)

2010-02-23 @ 22:31:31
URL: http://juliaberg.se
Postat av: R A M A K . B L O G G . S E

Hej Julia!



Tack för ditt bidrag, du är nu med och tävlar om en valfri klänning/kjol.



Vinnaren publiceras den 25 Februari.



Hälsningar

Ramak Kabodvand



www.ramak.blogg.se

www.ramak.blogg.se

2010-02-23 @ 23:13:42
URL: http://R A M A K . B L O G G . S E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0