jag är stolt över mig själv

Jag har läst bloggar i lite över ett år. innan det visste jag knappt vad en blogg var och vilka bloggar som fanns. Sen hittade jag dom stora bloggarna och började prenumerera på dom på bloglovin. Det var kisse kenza paow dessie och ja ni vet, alla dom. Dom har fått hänga med allihopa, förutom dessie som var så himla tråkig så henne tog jag bort i typ januari. Då hade jag tröttnat på henne. Kissie däremot har fått följa med ända fram tills nu. Även om hennes  blogg är tråkig och hon är så jävla patetisk och ful så har jag ändå vart dragen till bloggen. Kanske för att se vad för korkat hon gjort under dagen eller för att se hennes på tok för mycket redigerade bilder. Men igår åkte hon BORT från min lista.  Kissies blogg är bara FÖR tråkig. Därför känner jag mig lite stolt, hehe, en mindre läsare iallafall.

Det är ju faktiskt roligare att läsa andras bloggar som är lite inspirerande och intressanta att läsa. En favorit för min del är Egoina och Linda Blom. Två härliga tjejer!

För övrigt kommer jag hem på torsdag istället för söndag. Detta gillas!


Kommentarer
Postat av: xazal

yeeeeeeeey, 3 dar kvar! :D

2010-08-09 @ 21:08:10
Postat av: Hanne

Tycker det är så jäkla starkt att du gör hela skoliosgrejen till en sån bra grej. Himla stolt över dig. Puss

2010-08-09 @ 22:48:11
Postat av: DANIELA

Alla storbloggar suger :D

småbloggarna är bäst! ehehehe

2010-08-10 @ 23:29:56
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0