Berit är som ny igen, nästan iallafall

Idag var jag hos janne och fixade Berit. Asså, jag gillar faktiskt inte honom, han är lite...läskig. Typ lite dryg och man känner sig typ blyg i närheten av honom, jag vet inte vad det är han utstrålar för bad energy hahah;)

Nu är berit nästan som ny iallafall, hon är helt vit och hel i kanterna och hon sitter Under brösten nu och inte uppe på;)
Fast jag bad Janne att fixa lite snett bakom under höger armen för jag har sånna skav där som jag nämnt tidigare, men han sa bara att jag inte skulle ha bhn under utan sätta den över istället. Men grejjen är skavet sitter långt under min bh...

Sen verkar det inte som han har så stor koll på vad jag ska ha för nått och sånt, för Janne har jag bara haft en gång tidigare, de andra gångerna har jag haft en jättensäll kille som heter håkan, han hoppade in för janne på hans semester så tyvärr kommer jag inte ha honom mer. Men iallafall, tappade tråden lite där, hehe. Håkan sa förra gången att efter sex veckor skulle dom sätta in en platta på magen för att räta ut svanken. Men när jag sa det till Janne så sa han att jag var såpass gammal att dom borde avsluta behandlingen snart, jag ba, eh okej? jag har haft den i en och en halv månad och skulle ha den i ett år. Men som sagt, han har nog inte så stor koll. Den 26 ska jag ju prata med läkare och sjukgymnast och allt sånt, så jag tror inte att dom har nån helst lust med att avsluta min korsettbehandling faktiskt. hehe jag tror att läkarna vet mer än Janne. Men det återstå att se:)



Jag tror nog inte att ni ser nån skillnad men jag ser hur fin hon har blivit, så det så:D haha

puss på er<3

Kommentarer
Postat av: sofia

har frågestund på bloggen fram till 20 ikväll, ställ vilken fråga du vill, jag svarar på varenda en :D

2010-08-13 @ 19:05:10
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

ser ut som en baddräkt i plast ^^

2010-08-13 @ 19:55:39
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Sandra T svarar ♪

ja, awesome ny start :D

2010-08-13 @ 21:26:56
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Katie

Går du också i Göteborg???

Kram, Katie <3

2011-05-08 @ 21:46:54
URL: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0