Kan ni gissa rätt?

Jag har alltid tyckt att det är kul att se hur skådespelare ser ut nuförtiden, speciellt alla astrid lindgrens filmer. Så jag har tagit fram lite bilder på dem som gamla. kan ni gissa vilka det är? Den som har flest rätt inom... haha eller ah jag avgör när det slutar, får en länkning:D

1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.


8.



9.



10.







--------------------------------------------------------------------------------------

Så, det var dom det, sätt igång och gissa!:D


Update:  Grattis till Sara som gissade alla rätt! inponerande må jag säga! sara hade tyvärr ingen blogg som jag kan länka men stort grattis ändå!:) och grattis malin till andraplatsen;)

Kommentarer
Postat av: malin

1. Madicken

2. karlson på taket? hahahha

3. tommy?

4. ehm, ingen aning... Anika ?

5. hm.. Lotta typ.

6. Lottas bror? AHHA D:

7. Pippi? :S

8. Emils pappa?

9. Ronja? :D



Ohja. jag e grym på detta, typ ett rätt

2010-04-14 @ 22:55:28
URL: http://malinpoulsen.blogg.se/
Postat av: sara

1. Madicken

2. jonathan i bröderna lejonhjärta

3. pellei saltkråkan

4. tjorven

5. malin i saltkråkan

6. tommy

7. Annika

8. ronja

9. melker

10. Elisabeth, madickens lillasyster



haha

2010-04-14 @ 23:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0