Ensåndärkullista

1. Lovar du att vara ärlig? ohja
2. Du heter: Julia carolina Sundström
3. Smeknamn: guldfisk,tvilling
4. Låt som när du är ledsen sörjer till: Catch me
5. Beroende av: öronproppar
6. Vad tror folk om dig: jadu det vill jag också veta
7. Stämmer det: tror inte det
8. Vad får du oftast komplimanger för: min ögonfärg
9. Hur imponerar man på dig: man är rolig
10. Brukar du skratta för dig själv: haha, klart;)
11. Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Kan du säga till therese att komma ut?<3.
12. Var bor du: torslanda
13. Trivs du där: yes
14. Äger du några converse: ja, är en i mängden med mina vita
15. Sprit, cider, vin eller öl: cider
16. Är du allergisk mot något: bitch blickar
17. Hur svarar du i mobilen: hej/hej det är julia
18. Antal timmar sömn inatt: 6,5
19. Brukar du komma i tid: alltid
20. När mår du bra: När jag är med mina vänner
21. När blev du fotad senast: hah ingen aning
22. Hur känner du dig nu: trött
23. Vanligaste färg på dina kläder: svart
24. Vad tycker du om fötter: äckligaste som finns 
25. Vad saknar du: Louice, sommaren 2009, värmland<3
26. Hade du en bra kväll igår: nja, kunde ju blivit bättre om det inte vore för fannys mamma hihi;)
27. Rakar du benen: klart
28. När brukar du oftast gå och lägga dig: 12/12:30
29. Är du blyg: nja, inte lika mycket som förr, men tystlåten och osäker ja
30. Sysslar du med någon idrott: klättring<3
31. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: no idea
32. Har du spytt offentligt: buss?
33. Är du nöjd med ditt liv: ja
34. Är du bortskämd: nej
35. Vad gör du i morgon: åker till pappa
36. Vad längtar du till: Sommaren, balen<3
37. Har du bra vänner och äkta vänskap: jag tror det 
38. Vad använder du för schampo: head and shoulders
39. Hur gammal är du: 16
40. Tycker du om någon just nu:  nejdu
41. Vilken tid gick du upp idag: 07:35
42. Har du sovit i din egen säng inatt: yes 
43. Har du strumpor på dig nu: ja
44. Är det okej att gråta: ja
45. När grät du senast: efter nationella i matte
46. Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa allt jag vill ha och resa
47. Bär du glasögon eller linser: nej
48. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
49. Har du piercing: nej:( r.i.p min navelpiercing:(<3
50. Vill du gifta dig: ja
51. Vill du ha barn: ja
52. Solar du ofta: nja
53. Är du bra på att laga mat: nja
54. Är du flygrädd: nej inte spec
55. Hur vig är du: denovigastesomfinns
56. Vad dricker du helst när du är törstig: cola
57. Vilken är din favoritglass: dubbelnougat
58. Tycker du om sushi? nja
59. Vad äter du helst när du ser på film: vindruvor/nått nyttigt saftigt;)
60. Har du tandläkarskräck: lite
61. Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
62. Vilken ögonfärg har du: Blå
63. Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
64. Biter du på naglarna: Nej usch
65. Röker du: nej
66. Hur ofta tränar/motionerar du: typ 3 gånger i veckan
67. Senaste låt du hörde: all the right moves

fortsätt meningarna:
Jag är - Ful
Jag har - ont i mina fötter
Jag borde - duscha
Jag ska - duscha
Jag tycker - att mina fötter är för stora
Jag tänker - dricka påskmust
Jag vill - vara kortare
Jag måste - få G i matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0