Saker jag stör mig på!

Haha det finns en hel del jag stör mig på, och några saker ska jag ta upp nu!

♦ Småbloggar med typ 3 läsare om dagen som gör frågestunder! själv tycker jag att man kan börja med frågestunder när man har typ 1000 läsare per dag. för då är det faktiskt några som följer ens blogg och faktiskt vill veta saker om en. Så i min blogg kommer det inte finnas några frågestunder iallafall;)

♦ Personer som inte kan låta bli att förstöra för andra! Tex slå sönder saker på almänna platser eller tända eld på tex skolor hrmm. Jag hoppas att de som tände eld på torslandaskolan åker fast inom kort, jävla idioter! okej nog om det.

♦ Fjortisar som tror att dom är såå mycket bättre än alla, och trycker ner dom som dom inte gillar! fy på er små fjårts!



Haha ddet var det;)

Idag har jag vart uppe och kollat på torslandaskolan. Usch så himla hemskt att se alla brända rester.

Här kommer lite bilder som folk tagit, hah ska sova godnatt på er!







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha :D Du ska då störa dig så mkt ! ;D

2009-11-28 @ 18:54:44
URL: http://karolinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0