Saker jag hunnit med under helgen

Jag vet, jag har inte uppdaterat på ett tag ,en har faktiskt inte alls nån lust. bloggtorka kallas det för va?;) man kan ju inte va på topp hela tiden;) men men.

I helgen har jag hunnit med detta:

vara på öppet hus på krokslättsgymnasiet. fin skola och det kommer att bli mitt förstahands val:)

Tittat på Twilight, och nej den var inte så bra som alla säger-.-

Testat lösögonfransar. usch det funka inte alls bra;D

Varit på liseberg och fått en söt liten spargris:D Ännu en i min samling:D



min söte nöffe som grymtar när man stoppar pengar i den:) film kommer senare, orkar inte lägga upp den nu för nu ska jag nana sängen:)




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, du har vunnit marilyn-klockan i mina jultävlingar. Mejla din adress + vilken tävling du vann till [email protected]. :)

2009-11-23 @ 12:01:58
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0