Glögg!

sitter här och dricker glögg. mmmmm julstämning på hög nivå;)

idag har vi haft studiedag, så har passat på att plugga lite med wiktoria:) No prov imorn:/ sen fick jag helt plötsligt för mig att klippa kort så åkte till frisören. Resultatet får ni se när jag laddat min kamera! jag kan bara säga såhär: Det är KORT. jag bad om att få det till axlarna, men jag hade en huvtröja på mig, med en riktigt tjock luva så när han satt på skynket så blev den helt uppstoppad vid nacken, så när han började klippa trodde han att min luva under skynket var mina axlar-.- så det är mycket kortare än till axlarna!:(

men men. igår skulle jag gå till vårdcentralen med wiktoria och ta svinis sprutan, men jag fick inte ta den eftersom man ska ta den i skolan, men vaccinet i skolan är slut och dom har inte ens hunnit vaccinera alla sjuor än! vafan jag kommer få svinis innan jag fått vaccinet! men men. wickan fick iallafall feber, magont och ont i armen idag. usch, vill inte ha några biverkningar!:(

Imorn är det No prov och jag kan ingenting! wish me luck!

Grey´s anatomy nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0