Fredagen den 13!

Idag är det ju fredagen den 13. Otursdagen, huh. har det hänt er något otursamt idag?:) min dag har iallafall rullat på som vanligt tror jag. Eller nej föresten;D jag skulle köpa coca cola ur en automat i idrottshallen, så fastnade pengarna;O så jag stoppa i 16 spänn utan att få nån cola;( hah stora förluster ser ni;D
Är det någon av er mina läsare som faktiskt har råkat ut för något fredagen den 13? berätta isf!:)

Och glöm nu inte att rösta på Veckans blogg som avgörs idag!:) jag önskar deltagarna tur på otursdagen!:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kontaktar dig via mejl eller blogg isf :)

2009-11-13 @ 16:39:33
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! Kika gärna in på min blogg och delta i mina tävlingar där du kan vinna presentkort värde 500 kr och skönhetskit värde 800 kr. Är flera bloggare som har dessa tävlingar, och det gör ju inget om du är med i en likadan tävling hos någon annan, det ger ju bara dubbel vinstchans =)

2009-11-13 @ 17:25:26
URL: http://xxelinaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0