Eskilstuna!

ja, igår var det ju sm i klättring:) Åkte från göteborg kl 04:30! haha första 30 minuterna var vi alla pigga och snackade, efter det låg alla och sov på varandra, HAHA. dock kunde jag inte somna eftersom martin den elakingen satt på musik just när vi skulle sova!. haha. Men iallafall.. när vi kom fram så var det en timma kvar innan tävlingen skulle börja, så lova och natalie laddade lite och var nervösa! Första leden gick ganska bra, Andra gick bättre och tredje väggen sjukt svår så tyvärr kom ingen av dom särskilt långt. Men mina tjejer är GRYMMAST ändå!:)  Hemvägen kan jag inte ens summera, ahha! Det roligaste var nog detta:

Martin skulle tanka vår söta lilla minibuss, så jag,linda,therese och lova SPRANG till willys och köpte godis, när vi gick tillbaka så  visste vi att dom andra säkert hade åkt och gömt sig i nån skugga, men smarta som dom var såg vi fronten på bilen sticka fram bakom Statiol macken haha. vi sprang dit och dom startade bilen och började backa ifrån oss! haha måste sett väldigt kul ut fyra stycken springer efter bilen med godipåsar i händerna;D hha iallafall så körde dom bort till en rondell och åkte runt runt i några varv och kommer sedan tillbaka gapflabbandes, haha omg döör.

haha oj glömde det bästa av allt ju! när vi gick över ett gatan kom en bil och tuta på oss, men det var ingen vanlig tuta! Det var en jävla häst tuta som lät som en häst som gnägga! fyfan vad rädda vi blev! hahahah;D okej inte för att jag tror att någon orka läsa mitt långa inlägg men haha;) nu kommer lite bilder;) filmer kommer senare;D!



haha hanne stack sin sked framför kameran-.-



väggen var så hög så jag fick inte med hela;)










Kommentarer
Postat av: Hanne

Helt jävla underbart. Bland de bästa dagarna i mitt liv! <3

2010-03-03 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0