Värsta dagen i mitt liv

Varning! kan vara lite... äckligt haha!

Namn så att ni vet:
Min mammas kille: Thomas
Min lillasyster: Elsa

Jo i morse så kom thomas in och frågade om jag skulle med till ullared, jag kände mig ganska okej så jag tänkte att det skulle ju vara lugnt om jag följde med. Sen började jag få ont i huvvet och det var ljust överallt och det typ stack in i ögonen. Sen så när vi kom typ halvvägs hade jag så ont att jag var tvungen att halvligga i bilen(fällde bak sätet i elsas knä typ hehe)
låg och grät för att det gjorde så ont och sen efter ett tag fick jag as mycket slem i min mun så vi svängde av så jag skulle få spotta. Och då börja jag må skit illa och spydde nästan (ni vet hur man gör när man spyr fast det inte kommer nått haha, frech) ah så vi åkte vidare och mitt huvud typ döda mig och jag mådde as illa så vi fick stanna vid vägkanten så fick jag hoppa ut och spy

 Sen när vi kom fram så kunde jag knappt stå upp och fattade inte hur jag skulle klara av att gå runt där inne. Gick in på en toalett och låste in mig där satt mig och mådde skit dåligt. Spydde. Gick ut till elsa igen som fika. Thomas gick iväg och hämtade grejer och sa åt mig att sitta där med elsa. Mådde illa lämna elsa själv och gick in och spydde igen. Gick utoch letade efter dom, när jag hittade dom kände jag att jag var tvungen att spy igen snart så jag gick tillbaka till min kära toalett och påvägen så hittade jag min barndomskompis mamma som skulle stå och prata lite och jag fick försöka stå kvar och verka trevlig och när hon var klar sprang jag in och spydde- IGEN. Sen kände jag att det inte var nån ide att gå ut mer så satt kvar där och spydde om och om igen och jag var nästan död. La mig där inne på den trånga toaletten och knödde ihop mig på golvet. Torkade dock av med papper först men jag var verkligen tvungen att lägga mig.  Sen ringer thomas och säger att jag ska gå till kassorna för att han är klar.
Möter honom vid kassorna men känner att jag inte kan stå kvar där så går ut och in ppå en toalett vid kassorna(tur att de har många toaletter) gick in där och spydde och la mig på golvet och grät. Mamma ringde och sa att det nog var migrän eller nått så att vi skulle skynda oss till ett apotek. Om det inte blev bättre skulle jag åka till läkarn. Sen ringer thomas och säger att de väntar vid bilen så jaggick ut och det typ stack i ögonen av allt ljus och jag var helt rödgråten, folk tittade som fan haha! lägger mig med helt bakåtfällt säte i bilen medans thomas åker några meter bort till apoteket. Ligger där i bilen med elsa och håller på att dö. Thomas kommer tillbaka jag går ut och spyr i en snöhög. Tar en tablett lägger mig i bilen och vi börjar åka. Åker i kanske 20 minuter och då behövde jag gå ut och spy igen vilket resulterade i att jag spydde upp min tablett. Körde en bit till och kom ut på motorvägen. Behövde spy igen så fick leta efter en avfart. Spydde skit mycket åkte vidare till thomas mamma som inte bodde långt därifrån och fick låna hennes säng och en hink ifall jag behövde spy mer. Fick en ny migräntablett och somnade. Efter nån timma var det helt okej så vi kunde fortsätta att åka hem utan problem. SKÖNT

Ursäka om min text inte är så frech hahaha:D

Anledningen till detta plötsliga migrän anfall är alltså att det är en biverkning till lumbalpunktionen jag gjorde! I förrgår hade jag även världens värk i min rygg så jag var fast i min säng hela dagen.
Testet gjorde mig bara sjukare:(


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

men huvva stackare :(

2011-01-28 @ 21:12:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

lump...vad? :o

2011-01-28 @ 22:35:58
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0