soccer!

Spelade lite fotboll med wickan och henke igår! hihi as kul, vi körde typ pricken eller nått sånt;) såklart kom jag tvåa;) fast som alla säger här:

Ettan förlora tvåan vann
trean tappa byxorna fyran försvann


Haha så det betyder att jag vann;)

Nej men seriöst, louice? erkänn vi aldrig har hört den? eller är det jag som är efter?;)<3
Alla höll på att dö när jag sa att jag aldrig hört den. haha

iallafall, efter det orkade vi inte göra nått så vi slöa en stund på gungorna och hängde upp och ner på klätterställningarna. Mogna, jag vet(y) Sen spela vi kubb och jag vann alla fyra gångerna, det ni!






ibland är det bra att inte ha nån rumpa;)

fattar inte vad bollen gjorde där uppe på benet och skavde upp så det börja blöda, jag trodde jag sköt med foten men icke haha

tack för kvällen<3




Kommentarer
Postat av: Emma Eleonora

Hej! Vi har ingen inriktning på vår skola, så jag går den gamla hederliga! :)

2010-05-08 @ 17:18:02
URL: http://impulsivee.webblogg.se/
Postat av: Louice

haha men dom e gbg e efterblivna, 1:an vinner ju? l

2010-05-10 @ 19:17:58
URL: http://johanssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0