Mina framtida klasskamrater stavas urk

Jag och wickan åkte till krokslättsgymnasiet och skulle lyssna lite på tidigare elever mm. Det var BARA fjortisar. Dom kommer väl inte in någon annan stans-.- Ska fjorts som inte ens kan ta hand om sig själva gå omvårdnads programmet? nej skulle inte tro det. Det var spec tre fjortisar med deras killkompis som var en sån där stöddig "jag är bäst och roligast typ". Han tjatade på eleverna när dom pratade med andra, och när han väl fick fråga sa han" eh du, jag har hört att lärarna ringer hem om man röker, är det sant?" shit fråga nånting om skolan istället-.- sen sa han " hallå, måste man torka rövhål eller?" " måste man göra det på sina klasskompisar också då?hahaha"

Seriöst de jobbigaste människorna jag någonsin mött, Dock är det 2 klasser i omvårdnads programmet så jag kan ju ha en chans att inte hamna med dom iallafall.

Nog om gymnasie, Hur är det med er kära icke existerande läsare?

Ps: Malin denna uppdateringen var för dig!:D

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahha, du får bli fjortis du med, så passar du in :D<3

2010-05-05 @ 21:03:59
URL: http://malinpoulsen.blogg.se/
Postat av: Louice

Haha hade så kul i fjortisklassen :) <3

2010-05-05 @ 23:22:20
URL: http://johanssonlouice.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Vår-rensning i min blogg!

Alltifrån moderiktiga kläder, till dvder, böcker och väskor. Kika gärna in & fynda! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar. Ha det superbra! :)

2010-05-06 @ 16:04:45
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0