Ännu en sovaöver dag med Fanny<3

sov över hos fanny igår<3
tog mitt första dopp, fick ett myggbett, sen drog jag;P;PP;P;P;P;P;P

haha nej, men vi bestämde oss för att bada och så blev det, dock lite sent, men bättre sent en aldrig!:)







Fanny, jag vet inte hur jag ska klara mig utan att gå i samma klass som dig i resten av mitt liv, saknar dig redan på lördagen när det är helg, och på söndan känns det som om vi inte träffats på en evighet, hur ska jag klara mig utan dig varje dag då?  jag ska ta till vara på de tre sista veckorna, med både dig och min kära klass 9b<3 Sen till hösten kommer du inte få en ledig stund på vardagarna efter skolan, det kan jag lova dig<3 Jag älskar dig min bästa vän<3

Du och jag min bonne<3

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

härliga bilder :D

2010-05-21 @ 10:42:58
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: fanny

du är toppen! lova mig att vi aldrig ska tappa taget om varandra.. våra barn ska leka.. hihihi.

<3

2010-05-22 @ 01:01:55
URL: http://iafa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0