Sorry att man är lite off nu förtiden

Hehe, plugg plugg plugg säger jag bara! No So Matte Spanska, ja det ar aldrig slut. Speciellt pigg är man inte heller nu för tiden. Vill ha sommarlov, värme och brunbrända ben.

Hehe just det, håller ju på att bli biff också. Haha trodde inte att jag skulle träna så mycket men tränar 4 dagar i veckan 1-2 timmar:) ilallafall. satt och kollade på bellas och tyras show alldeles nyss. det var nog bra om man hade sett vad de höll på med. Stannade upp och hackade varannan sekund (n)

Har fått en finne bredvid näsan också. den gör skitont och har svullnat upp as mycket så jag har ca 1 cm i diameter stor hård klump under huden upp möt ögat. inte ett dugg kul. Nu är jag trött och ska sova bort den min onda finne, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej och tack för din kommentar:) Förlåt men din styvmamma verkar ingen höjdare, för det hon säger stämmer inte för 5 öre. Tror mer det är så att hon är avundsjuk på dig som vågar och tar chansen...jag har världens bästa familj, jag älskar att vara här! vissa au pairer kanske jobbar mer än 45 tim, men det är upp till au pairen att ta tag i, för det är inte lagligt. ibland jobbar jag kanske 47 tim en vecka men då tar hon bort 3 tim veckan efter, så det är alltid rättvist.jag får betala 5 dollar i veckan för bensin och då får jag låna den hur mkt jag vill, vilket är super billigt. en del betalar inget, en del mer. sånt man får fråga innan. man får inte jobba mer än 10 tim per dag och de följer familjerna oftast eftersom de måste. det jag tror din styvmammma menar är att det var så förr i tiden när folk jobbade som au pairer, då fanns det inga regler alla jobbade svart och jobbade häcken av sig, men nu om familjerna bryter mot reglerna tar man bara upp det med sin LCC och löser det annars får man byta familj!!!! Inte svårare än så. Din styvmamma vet nog inte så mkt om det där och verkar dra alla över en gräns. Min familj är grym och följer alla regler:) min värdpappa tafsar INTE på mig och jag har inte hört ngn av mina kompisars värdpappor göra det heller...klart det finns historier..men långt i från vanligt! Stå på dig och lycka till med allt! Kramar Pernilla.

2010-03-12 @ 06:30:04
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: DANIELA

SV; julia? KENZA? det är inte coolt någonstans. på en skala 1-10 i coolhet så typ 3 max!



tokio är såååå mkt värdare att bara ens se på avstånd :D

2010-03-12 @ 18:49:54
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: alexadnra

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)



skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!

2010-03-13 @ 20:37:14
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: alexadnra

oj, såg inte att du deltagit (A) ber om ursäkt för det;)

Kul att du är med! Lycka till :)

2010-03-13 @ 21:12:44
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0