Ullaredshysterin

Är ett ämne jag vill ta upp nu så här på kvällskvisten. På kanal 5 rullar repriser av Ullared och morgan springer runt och är lika korkad som han var förra gången dom visade det. Att folk kan shoppa för 50 000 kr på 1-2 veckor? eller vad var det? är helt sinnesjukt. Mina egna erfarenheter av ullared är att det är trångt varmt och ganska jobbigt att vistas i. Man hittar saker som man tycker är billiga om man jämför med i vanliga affärer när det egentligen bara skiljer från 1-20 kr. Kvaliten är ju faktiskt inte den bästa på vare sig kläder eller prylar.

Nu säger jag inte att allt i ullared är dåligt, tvärt om. Om man ska köpa småsaker som tex vantar, sminkservetter hårspray mm är det skit bra, men i slutändan när man gått där i några timmar så är varorna i vagnen långt ifrån billiga. 500 kr brukar mina små inköp gå på, när man åkte dit för att det skulle vara billigt. Ibland är det inte alltid bra att det är billigt, man slänger ner det i korgen och tänker, äh det är ju billigt om man jämför med hemma. Men om jag ska vara ärlig använder jag knappt hälften av grejjerna jag köpt där. Så min slutsats är att: Ullared är inte så fantastiskt som det sägs/tycks vara. Visst det duger, men man blir trött efter 2 timmar;)

Att dom nu inför en ny säsong har fokuserat ännu mer på morgan är skit löjligt. Det säljs trosor och allt möjligt med morgan på, HALLÅ ELLER?

Nej, Ullared är bäst när det är lagom!:)




Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar ♪

hehe thank you ;)

2010-06-23 @ 18:44:20
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ingen klänning hehe ;)

2010-06-23 @ 20:53:20
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-24 @ 08:06:36
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0