Gymnasiemässan

Har varit på gymnasiemässan idag med wickan. Kollade runt på de få skolor som faktiskt har omvårdnadsprogrammet här i gbg. Katrinelund,Krokslätt,plus gymnasiet och göteborgs praktiska. Fastnade för krokslätt. Verkar vara en mysig skola med få elever och sånt. Förut var jag inställd på att jag skulle gå på katrinelund, men nu har jag ändrat mig:) ska åka till krokslätt och kolla på öppet hus, får se lite mer då:) Man får iallafall åka till tex vitryssland eller österike för att kolla hur dom har det där och sånt. låter skit kul!:D någon som vet nått om det?:)

Ni andra nior runt om i sverige. vd har ni tänkt välja?:)

Kommentarer
Postat av: LiiCee ☆彡

Hej! Nu har en ny tävling startat på min blogg, där du har chansen att vinna ett fint peace-armband från Cocoo.se!

Kika in för att läsa mer och delta!



mvh L .

2009-10-08 @ 11:03:29
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0