utmattande dag!

nu har jag vart i tusen olika affärer ca 1000 gånger i varje. haha MEN tillslut hitta jag mig en mobil. den enda som fanns kvar i hela göteborg.



är ganska nöjd, förutom att jag egentligen inte ville ha en likadan som therese ( det fanns typ INGA mobiler kvar som jag hade råd med) och den är väldigt tjock;) men jag är nöjd med den, och jag har t.o.m lyckats komma in på facebook en gång och skriva ett inlägg;) det ni, inte vanligt att jag är så teknisk haha;D


Jag har faktiskt också hunnit med att ta en sväng till vårdcentralen där jag fick bekräftat att jag har öroninflammation. så nu blir det penecillin IGEN! usch, har precis avslutat den andra kuren för halsfluss, jag blir då aldrig frisk:( tänkte ta en sväng på mellandagsrean imorn om jag orkar åka in till stan, vi får se. nu är det faktiskt sängen som kallar på mig, får nog skynda mig innan den blir arg, hahah godnatt på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0