Pluggar kallingar!

Idag var jag på introduktionskurs på jobbet och vi fick skriva på typ tusen papper och fick våra säljmanus! vi blev indelade i grupper för vad vi ska sälja. Det fanns Bredbandsbolaget, Nån lotteri grej och Front(kalsonger och strumpor)

Gissa vad jag fick?;) haha Front!! kul...

Iallafall så fick jag ett häfte som jag ska plugga på tills imorn om Front och sen ska jag göra ett prov när jag kommer till jobbet imorn! läskigt om jag inte klarar provet haha!
Sen efter det ska jag få lyssna på andra säljare när dom säljer och sen ska jag få ringa själv!

Läskigt... Kommer typ stamma fram att jag vill sälja kalsonger haha!


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-15 @ 10:29:20
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0