Sjukhus igår igen

Eftersom jag hade ont där nere i magen åkte jag till vårdcentralen och fick ta Stick i fingret, min favorit grej liksom;) nej men det gick bra. Men läkaren todde att det var Blindtarmen så fick åka in till Östra sjukhuset till akuten. Väl där fick jag en manlig sjuksköterska, ganska ung också. Då kunde jag inte vara mes och gnälla när det var dags för blodprov i armen, (ueehhh) Det gjorde knappt ont, jag har inte sån fobi längre nu när jag fått ta blodprov så ofta:D

Fick ligga och vänta på en läkare as länge men när hon väl kom så klämde hon bara lite på magen och sa att blodproverna var normala så att det kanske bara var körtlarna i magen. Hon kallade det " En förkylning i magen"
Men hon var inte säker. Hon sa till mig att åka hem och om det inte hade blivit bättre tills idag skulle jag komma tillbaka.
Men tadaa jag är frisk och behöver inte åka tillbaka:D



Ser ni dom längst ner? Dom sitter ungefär vid blindtarmen så det kan vara svårt att märka skillnad:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det inte var något allvarligt! Hoppas det inte kommer tillbaka`? :)

2011-04-09 @ 15:30:34
URL: http://lightlover.blogg.se/
Postat av: heidi

Var men i dagens blogg! toppen priser!! ;)

2011-04-09 @ 18:16:00
URL: http://heidibyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0