Nya korsettlinnen

Fick hem 5 korsett linnen och denna gången Linnen, alltså inga t-shirtar. det är så jobbigt att gömma under vanliga tröjor liksom. Fast egentligen tycker jag att det går lika bra att ha vanliga linnen tex från bik bok som jag har, vad gör det om man får lite skav av sömmen när man ändå får skav av bhn?;)



Ett vanligt linne sitter också  tightare och gör att det inte blir nått skav av att tröjjan veckar sig så det är bra:)



Korsett t-shirt



Korsettlinne

Dåliga bilder jag vet, sen råkade jag vända ryggen åt på båda bilderna så nej dom går inte så långt upp i halsen;)

Så det var den uppdateringen för idag, får se när det kommer nått nytt på skolios fronten, ska snart kallas tillbaka till sjukhuset så:)

ps, grejjen i armhålan som sticker upp gör så att jag typ får röda prickar som typ ser ut som exem, det har blivit lite bättre nu men i måndags var det jättemycket, får se till att fixa det.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag tänkte förlänga bloggtävlingen eftersom att jag åker bort.

Så kära finalister än har ni chansen, röstningen avslutas på Söndag kväll...Kram

2010-07-23 @ 09:28:37
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

men wtf mina korsettlinnen(som jag inte använder) är gråa och tjocka

2010-07-23 @ 13:26:21
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0