Ullared

tja, känner mig lite inaktiv men what ever. mår inte så bra just nu, känner mig arg och besviken på väldigt många.
Var iallafall på ullared igår, handlade för 1042 kr. haha jag hade inte mer, annars var det massa mer jag skulle köpt;) det blev 4 par tights och en stickad tröja i klädväg;) sen resten var typ lite småsaker och julklappar.



Haha, jag är ju såklart svinrik;)



En hårfön, eftersom jag aldrig orkat köpe en innan, haha jag är glad(A)



Haha tänkte att man måste ju FÖRSÖKA läsa denna bok som alla säger är sååå bra, hmm...



vet inte vad det heter, men det är en sån man sätter på datan:) matchar min vägg superbra, som ni ser bakom spargrisen på bilden längst upp:)



Ett par mysiga vita tights med en svart stickad tröja:)ser ni mitt kosta hår;O ändå har jag böjt ner huvudet på bilden;(



min klocka jag fick av mamma;D

Haha nu orkar jag inte ta fler bilder, men det var lite sånt här smått jag köpte:) nu ska jag på julmarknad.


Kommentarer
Postat av: malin

Åh, vill också till Ullared, har inte råd till julklappar annars, AHHAHA :D

2009-11-28 @ 19:59:06
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0