Snart är det jul i vårt hus!

Haha äntligen börjar det kännas lite juligt!:) jag älskar julen och idag har jag slått in julklappar till min lillasysters paketkalender. Haha lite besviken på att inte jag får nån paketkalender av mamma ju!:/ men jag är snart 16 år och ska inte ha nån så ah. jag har iallafall fått ett ljus av mamma som man eldar på lite varje dag fram tills jul! det är mysigt det! Och ännu en intressant sak, nästa tisdag är det exakt en månad kvar till jul!haha kände att detta var ett nödvändigt inlägg men jaja!:) puss på julen!



Åh sånna här bilder är ju det mysigaste som finns!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH längtar så :(

2009-11-16 @ 22:49:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0