Glömde säga! Det har snöat!

Glömde ju helt bort att säga det! haha första snön har äntligen kommit och det har varit jättekallt idag!:) jag tycker det är mysigt med snö dom första dagarna och sen hatar jag det:P som tur var la det sig inte så att man slapp halka med moppen! nu tänkte jag iallafall gå och sova lite, är sjukt trött så vi hörs senare!

Eller okej, en grej till. ska tjata på mamma att jag ska få ta hål i tungan, hah har inte vågat fråga innan men nu ska jag samla mod till det;) jag fick ju i naveln så, man kan ju alltid hoppas! dock växer min piercing i naveln ut tror jag så kommer inte kunna ha kvar den så länge till, och det är synd;O jag samlade jättemycket mod för att våga ta den, så har jag bara haft den i typ ett halvår innan den åker ut! lite besviken faktiskt.

Nån som vet hur ont det gör och hur mycket det kostar? tacksam för svar<3

Kommentarer
Postat av: - f i l i p p a

svar: ahahaha typ ja oxå :]

2009-11-13 @ 17:01:33
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Daniela

kommer hata dig för resten av mitt liv om du piercar tungan :( har har jag gått runt och viljat ha det i 4 år :''(

2009-11-13 @ 18:40:31
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0