Jag och min griptång lever livet här hemma

Har vart hemma i sammanlagt 4 dagar efter min operation och jag börjar redan bli uttråkad som bara den. Jag ligger och kollar på tv och har ont i ryggen. Jag ligger med datorn i knät och har ont i ryggen. Jag försöker städa mitt rum men kan inte böja mig ner till golvet= ont i ryggen.
Tur att jag har min kära griptång iallafall.
(och inte att glömma mitt kära glidlakan så att jag kan komma runt på natten)
Alltid lika snygg. En halvtimma efter att jag vakna upp efter operationen. Svullen i ansiktet efter att ha legat i "böneställning" under hela operationen i flera timmar samt pandaringar runt ögonen efter tejpen. Jag har nog aldrig vart så snygg tror jag. Gråtpapper i handen samt morfinpumpen nära till hands på magen.

Kommentarer
Postat av: janna (:

du är såå stark! <3 griptång..gulligt..

2012-04-19 @ 09:59:35
URL: http://absolutjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0