hard

Natten var ganska okej, vaknade varje gång jag vände på mig pga av det gjorde ont, men det var ändå inte samma smärta som första natten, kanske pga att de ändrade lite igår morse. ändå har jag fortfarande väldigt skav bak i skulderrbladen och revbenet och har fått en tid hos ortoped tekniska imorn kl 9:30.

Det är som är jobbigt när man är där och gör om den är att det är svårt att känna om det blivit bättre pga skavsåren man redan har under, sen är det olika vad man gör när det gör ont. För mig gör det tex ondast i revbenet när jag sitter på mjukt underlag, tex sängen. Sen när jag sitter lutad mot väggen åker grejjen i armhålan upp ännu mer så att man knappt kan hålla ner armen. Så när man står där hos ortopeden är det svårt att veta om man verkligen är nöjd.

Haha känner att jag gnäller skit mycket nu, men dom två ställena är olidliga, de andra skaven klarar jag av men inte dom:)
Sen ska jag även be dom att förkorta mina kardborreband för nu har jag lärt mig att dra åt mer och då blir dom alldeles för långa

Sen vill jag bara tacka Sandra, Hazal och Janna som finns där och stöttar mig<3



Kanten som skaver under revbenet

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

det blir bättre snart ska du se <3

2010-06-30 @ 18:38:25
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej!

Vad är det som inte fungerar? Jag testade i Firefox och det fungerade.

2010-07-02 @ 13:07:24
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0