cabarén är avklarad

åh fyfan vad kul vi hade! underbara talanger till vänner man kan ha!:) dock sjöng jag falskt och förjävligt, men som ester säger, då kan dom andra få glänsa lite:)

våra filmer och lärar parodier är bäst måste jag säga:)

haha vi tvingade alla lärare att ge en gammal bild på sig själva när dom var unga, så det visade vi upp tillsammans med låten, forever young, mycket skratt blev det! haha, men det är ju mest eleverna som tycker att det är kul eftersom vi har dom som lärare, men tänkte lägga upp lite endå:D



min klassföreståndare, eva hahhaaha:D

 
Engelska lärare kerstin, haha wtf, hon var ju snygg en gång i tiden:D



so lärare anna:D



Finalnummer, were all in this togheter





sara, matilda och jessica, skit grymma med walkin in memphis



Matilda, hög brud haha:D



My och filip, skit grymma konfrancierer, stavning på det haha



Frida, linnea och Johanna, As bra med, you cant hurry love



Jessica med man in the mirror, sjunger så himla fint:)



Maja, som var maria malm i lärar parodin:)



tove, jennifer, frida,matilda och andrea med cs låt:)



Matilda blom, så jävla grym, sjöng carina berg låten, fast lite omgjord till vår gympalärare;)



Och ja, jag har tagit bilderna från andras facebook eftersom jag inte kunde ta några själv:)
Ska också försöka fixa våran härliga nordlyckefilm så att ni kan få se, så jävla kul:D

kyss<3

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA! Tänkte samma sak om Kerstin innan jag såg va du skrivit också ;) <3

2010-06-09 @ 11:10:09
Postat av: ♫♪ Sandra T

fan vad kul :D :D

2010-06-09 @ 13:35:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0