Hemma!

puh, nu är äntligen hemma efter en blöt dag. Lägret har varit jättekul, verkligen! har både skrattat och gråtit, mått bra och mått dåligt, men sjukt kul var det!
Först och främst måste jag säga att jag är skit höjdrädd, och jag har nog aldrig varit så rädd som igår när jag klättrade på en klippkant på ett 30 meter högt berg, flippade ur nästan längst upp och benet började skaka kontrolllöst och jag ville varken upp eller ner, kom dock upp efter många om och men och fick fira ner mig själv från kanten, nice!

aja, orkar inte skriva allt som hänt, lägger in lite bilder istället:D
















Så, det var lite utav dom bilderna jag tog. Synd att jag inte tog så många bilder, men ska se till att fixa bilder från de andra sen<3
Jag är den i rosa tröja för dom som undrar!

Sen när jag kom hem¨hade jag fått mitt paket från nelly, nice!



Dom passade ganska bra så är nöjd!


En grej till, 470 inlägg på bloglovin, kul!

Kommentarer
Postat av: Hanne

kopierar bilderna om det är okej hjärtat :) <3

2010-07-08 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0