a day in trollhättan

yes, idag har vi snurrat runt i trollhättan, jag therese och fanny. Kände mig som en turist när man frågar busschaffisen:

- eh går du till tågstationen?
- Ja, ni menar den som ligger där?


haha typ en minut senare är man framme på stationen som man inte hittade till, hahah:(

Vi får hoppas att fanny får sig en liten roll i filmen. Filmen hon provspela för heter iallafall Umeå 4 ever, haha.

Fick gå runt med typ besökskort fastsatt på tröjan för att ens få vara inne i byggnaden. lite kul. Ångar dock att jag inte provspelade jag också. Det hade ju ändå vart kul att prova?

Jaja, det får bli nån annan gång.
Tänkte sova nu iallafall. Efter två mysiga dagar hos fanny är man lite trött. Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0